Nejprve si shrneme novinky použité v předešlém výkladu:
Želvičku můžeme naučit svoje vlastní příkazy (procedury) tak, že začneme příkazem to, zápis procedury ukončíme příkazem end. Upravovat příkazy můžeme také (a jednodušeji) v okně Paměť, které můžeme otevřít např. klávesou F4. Provnejte následující ukázky s ukázkami z první lekce - čím se liší?
          | Příklad Jednička |
| Příklad Křížek |
| Příklad Miska |
| Příklad Ležící E |
1. Napiš proceduru obdelnik, která nakreslí obdélník se stranami 80 a 120 kroků.
2. Napiš proceduru okno, která nakreslí obdélník rozdělený na 4 stejné části (rozměry si můžeš zvolit)
3. Napiš proceduru 4ctverce, která nakreslí čtyři čtverce vedle sebe, dotýkající se stranou.
Napiš procedury pro nakreslení následujících obrázků (rozměry si zvol sám):
Napiš proceduru ruzice pro nakreslení zjednodušené kompasové růžice (rozměry si zvol sám):