Anglie - den 6.

Datum: 18.6.
Den 6. - zpráva p. uč. Gabrišové

Včera jsme strávili celý den v Londýně. Zhlédli jsme nejvýznamější památky a projeli se lodí po řece Temži. Počasí bylo až nad očekávání, 32°C ve stínu. Večer nás čekalo noční přeplutí kanálu La Manche a po půlnoci jsme stanuli na břehu kontinentální Evropy. Pomalu se blížíme k českým hranicím.

Den 5. - zpráva p. uč. Gabrišové

Dnes jsme dopoledne úspěšně dokončili náš dvanáctihodinový kurz angličtiny v královském hotelu na pobřeží a odpoledne vyrazili na 2 magická místa - obchod Primark v Eastbourne a útesy Seven Sisters. Výhledy byly dechberoucí. Závěr dne jsme strávili na pláži pod jedním z útesů. Teď balíme věci a zítra ráno vyrážíme na celodenní výlet do Londýna. Vaše výsosti, těšte se.

Den 4. - zpráva p. uč. Gabrišové

Dnešní zprávu musím určitě začít velmi milým vzkazem, kterého se nám dostalo od jedné z rodin:
Dle vzkazu jsou děti velmi šikovné, milé a dobře vychované, s čímž musíme jen souhlasit. Moc nás to potěšilo, pevně věřím, že potěší i Vás.
Jinak dnešní den zahrnoval dopolední výuku a odpolední výlet do přístavního města Brighton, kde si každý našel to své
- milovníci historie Královský pavilon krále Jiřího IV.
- shopaholici nákupy na East street
- pouťoví nadšenci zábavní centrum na Brighton Paláce Pier:-)

Den 3. - zpráva p. uč. Gabrišové

Zasíláme pozdrav ze skoroletní Anglie ☀️. Počasí drží, zítra to vypadá i na koupání:-). Dnes máme za sebou celodenní výlet na Leeds Castle a podvečerní shopping a relax na pláži.

Den 2. - zpráva p. uč. Gabrišové

Dnešní program zahrnoval dopolední výuku a odpolední výlet na bitevní pole - bitva u Hastings 1066 - a poté do skoro přístavního města Rye. Počasí je sluníčkové ☀️. Zasíláme pár fotek z odpoledního programu a také naši školu a jídelnu s kouzelným výhledem na moře.

Den 1. - zpráva p. uč. Gabrišové

zdárně jsme překonali kanál La Manche a připluli do Doveru, kde jsme navštívili Dover castle (středověký hrad a doverské tunely využívané za světových válek). Aktuálně se přesouváme do Hastings, kde nás čeká historie bitvy o Hastings a jeskyně pašeráků. Večer se setkáme s rodinami.