Úřední deska

Oznámení o realizaci průzkumu trhu - k nákupu stavebnic pro výuku informatiky

Seznam přijatých ukrajinských dětí

DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL

REALIZACE INVESTICE 3.2.3 NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY

Žáci mají možnost přihlásit se na doučování různých předmětů.

Náš Youtube kanál

Náš Youtube kanál Náš Youtube kanál

QR kód

QR kód QR kód

Anglie - den 6.

Datum: 18.6.
Den 6. - zpráva p. uč. Gabrišové

Včera jsme strávili celý den v Londýně. Zhlédli jsme nejvýznamější památky a projeli se lodí po řece Temži. Počasí bylo až nad očekávání, 32°C ve stínu. Večer nás čekalo noční přeplutí kanálu La Manche a po půlnoci jsme stanuli na břehu kontinentální Evropy. Pomalu se blížíme k českým hranicím.

Den 5. - zpráva p. uč. Gabrišové

Dnes jsme dopoledne úspěšně dokončili náš dvanáctihodinový kurz angličtiny v královském hotelu na pobřeží a odpoledne vyrazili na 2 magická místa - obchod Primark v Eastbourne a útesy Seven Sisters. Výhledy byly dechberoucí. Závěr dne jsme strávili na pláži pod jedním z útesů. Teď balíme věci a zítra ráno vyrážíme na celodenní výlet do Londýna. Vaše výsosti, těšte se.

Den 4. - zpráva p. uč. Gabrišové

Dnešní zprávu musím určitě začít velmi milým vzkazem, kterého se nám dostalo od jedné z rodin:
Dle vzkazu jsou děti velmi šikovné, milé a dobře vychované, s čímž musíme jen souhlasit. Moc nás to potěšilo, pevně věřím, že potěší i Vás.
Jinak dnešní den zahrnoval dopolední výuku a odpolední výlet do přístavního města Brighton, kde si každý našel to své
- milovníci historie Královský pavilon krále Jiřího IV.
- shopaholici nákupy na East street
- pouťoví nadšenci zábavní centrum na Brighton Paláce Pier:-)

Den 3. - zpráva p. uč. Gabrišové

Zasíláme pozdrav ze skoroletní Anglie ☀️. Počasí drží, zítra to vypadá i na koupání:-). Dnes máme za sebou celodenní výlet na Leeds Castle a podvečerní shopping a relax na pláži.

Den 2. - zpráva p. uč. Gabrišové

Dnešní program zahrnoval dopolední výuku a odpolední výlet na bitevní pole - bitva u Hastings 1066 - a poté do skoro přístavního města Rye. Počasí je sluníčkové ☀️. Zasíláme pár fotek z odpoledního programu a také naši školu a jídelnu s kouzelným výhledem na moře.

Den 1. - zpráva p. uč. Gabrišové

zdárně jsme překonali kanál La Manche a připluli do Doveru, kde jsme navštívili Dover castle (středověký hrad a doverské tunely využívané za světových válek). Aktuálně se přesouváme do Hastings, kde nás čeká historie bitvy o Hastings a jeskyně pašeráků. Večer se setkáme s rodinami.