Zprávy z Anglie - průběžně aktualizováno

Datum: 24.6.

zprávy p. ředitele

zpráva č. 8

Přesun do Londýna i samotný Londýn jsme zvládli. Nyní čekáme v Doveru na trajekt. Pro úplnost dodávám, že jsme kromě pamětihodností Londýna a stadionu Arsenal byli také svědky demonstrace proti Brexitu, které se údajně účastnilo na sto tisíc lidí...

zpráva č. 7

Dnes jsme byli ve škole naposledy, obdrželi jsme certifikáty a za krásného slunečného počasí odjeli do Národního parku Dartmoor, kde se proháněl proslulý Hound of Baskerville. Nádherné místo s překrásnými výhledy, skálami a ochočenými koníky... Zítra ráno vyrážíme už v 6 ráno směr Londýn, kde strávíme čas až do večera a pak už hurá na noc směrem k domovu... :-)

zpráva č. 6

Dnes jsme se v našem programu přehoupli do druhé poloviny. Navštívili jsme unikátní projekt Eden, což je v podstatě taková obří botanická zahrada, která vznikla na místě bývalých kaolinových dolů. Pak ještě krátká vycházka po pláži, resp. po Paigntonu a hurá do rodin. Všichni jsou v pořádku. :-)

zpráva č. 5

Dnes dopoledne opět výuka, odpoledne výlet do přístavu Plymouth, kde jsme navštívili skutečně obří akvárium, bylo úchvatné, ještě jsme stihli krátkou procházku k majáku, kde byl skvělý výhled, i když počasí nám zrovna moc nepřálo. Shopping jsme tentokrát nestihli, achjo ;-). Všichni jsou v pohodě zdrávi a happy :-)

zpráva č. 4

Dnes jsme zvládli úspěšně první den výuky a pak jsme jeli do Exeteru, kde jsme viděli slavnou katedrálu a neméně slavný Primark. Hádejte, co nás zaujalo více ;-).

zpráva č. 3

V typicky anglickém počasí jsme absolvovali ZOO a navštívili pláž. Nyní už jsou děti v rodinách a konverzují ;-).

zpráva č. 2

Jsme na místě, všichni OK, jdeme do ZOO. :-)

Jedeme kolem Stonehenge :-)

zpráva č. 1

Úspěšně jsme překonali kanál La Manche a za polojasného počasí míříme do Paigntonu, ještě máme asi dvě hodiny před sebou. Děti jsou všechny v pořádku. Cesta utíká plynule. Jediným drobným zádrhelem bylo to, že jsme měli cestou z Belgie do Calais v prostoru motoru imigranta, aniž bychom o tom věděli, ale nijak to naši cestu neohrozilo.